Yazılar > Ofis Taşımacılığı Sigorta Hizmeti

Ofis eşyalarının taşınması esnasında meydana gelebilecek olumsuzluklara karşı sigorta yapılması oldukça önemlidir. Yapılacak taşıma işinin Sigortalı Ofis Taşımacılığı sistemi ile çalışan firmalar ile yapılması olumsuzluklara karşı size güvence verir. Ofis malzemelerinin demontaj, paketlenme, taşınma ve montaj işlemleri esnasında oluşabilecek herhangi bir kazaya karşı sigortalanması firmamız tarafından yapılan ekspertiz değerlendirmesi sonucunda gerçekleştirilmektedir.

Ofisinizi yenilemek veya daha büyük bir ofise geçmek istediğinizde ofis taşıma şirketleri ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Ofis eşyaları, çalışma masaları, dosyalar, bilgisayarlar veya işiniz il ilgili tüm eşyaların taşınması süreci sizleri strese sokabilir. Bununla birlikte ilgisiz veya zamanında yapılmayan taşıma işlemi işlerinizin aksamasına ve farklı sorunların ortaya çıkmasına neden olabilir. Bu nedenle Sigortalı Ofis Taşımacılığı hizmeti veren firmamızı tercih etmenin ne kadar önemli olduğunu sizlere bir kere daha hatırlatmak isterim. İşini gerektiği gibi profesyonelce gerçekleştiren Soyer Nakliyat bu süreci sıkıntısız ve stressiz geçirmeniz için gerekli tüm donanıma sahiptir.

Ofis Taşımacılığı Sigorta Hizmeti

Sigortalı Ofis Taşıma Hizmeti veren firmamız sektöründe yılların vermiş olduğu deneyim ve uzman kadrosu ile en çok tercih edilen taşıma firması özelliğini korumaktadır. Özellikle ofis taşımacılığı konusunda rakiplerinin örnek aldığı Soyer Nakliyat taşıma işleminin başladığı günden işin bitip müşteriye teslim edildiği zamana kadar tüm eşyalarınızı sigorta yaptırarak güvence altına alır.

Ofis taşıma işlemleri ile ilgili bizimle iletişime geçen müşterilerimizin ofislerindeki eşyaların belirlenmesi adına uzman ekiplerimiz hemen görevlendirilir. Taşınması istenilen ofiste bulunan tüm eşyalar incelenerek gerekli değerlendirilmeler yapılır ve bu konu hakkında sizlere bilgi verilir. Yapılan inceleme sonucunda sahip olduğunuz tüm ofis eşyaları için belirlenen rakam doğrultusunda sigorta işlemleri firmamız tarafından gerçekleştirilir. Paketleme, taşıma, transfer ve montaj esnasında oluşabilecek olumsuzluklara karşı tüm ofis malzemeleriniz sigorta altında taşınmaya hazırdır. Sigortalı Ofis Taşıma hizmeti kapsamında meydana gelebilecek olumsuzluklara karşı mağdur olunmaması adına yapılan sigorta teslimatın yapılması ve müşteriye teslim edilmesi sonucunda sonlandırılır. Sorunsuz ve maddi anlamda sıkıntısız bir taşıma hizmeti almak adına Türkiye’nin lider ofis taşıma firması olan Soyer Nakliyat ile hemen iletişime geçerek konu hakkında ayrıntılı bilgi sahibi olabilirsiniz.

Bu yazı 10 Ağustos 2021 tarihinde güncellenmiştir.